سلامت آنلاین

روانشناسی,سلامت,عرقیات,آرایش و زیبایی,آشپزی,بارداری و زایمان,بیماری ها,زناشویی,مادر و کودک,مد

سلامت آنلاین

روانشناسی,سلامت,عرقیات,آرایش و زیبایی,آشپزی,بارداری و زایمان,بیماری ها,زناشویی,مادر و کودک,مد

روش های طبیعی برای تنگ کردن واژن با نوعی ورزش و گیاه



علل شل شدن واژن چیست؟

شل شدن واژن ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود. به یاد داشته باشید که کم‌تر کردن رابطه جنسی راه‌حل این مشکل نیست. شل شدن واژن به علت پارگی‌های طبیعی و کش آمدن دیواره‌های واژن است. به عنوان مثال، پس از زایمان، بافت‌های عضلانی پاره می‌شوند، و در صورتی که از مهبل (واژن) مراقبت نکنید، حالت کشسانی خود را از دست می‌دهد.
همچنین بخوانید :
معرفی 27 روش طبیعی برای تنگ کردن واژن زنان
علت‌های زیادی برای شل شدن واژن وجود دارد و شامل موارد زیر می‌شود:

شل شدن واژن یک روند طبیعی است، اما راه‌هایی برای تنگ نگه واژن وجود دارد. بسیاری از زنان برای تنگ کردن واژن انجام جراحی پلاستیک واژینال را انتخاب می‌کنند در حالی که این درمان می‌تواند خطرات برای سلامتی داشته باشد. برخی از روش‌های طبیعی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا واژن خود را در خانه‌تان تنگ کنید.
راه های تنگ کردن واژن

پرسیدن بعضی از سوالات جنسی زنانه برای همه خانم‌ها موضوع راحتی نیست و ممکن است به دلیل احساس خجالت و به اصطلاح شرم اصلا پرسیده نشود و فرد نتواند به راحتی از آنچه‌ که راجع به آن سوال دارد آگاه شود. چگونگی سفت و تنگ کردن واژن هم از جمله سوالاتی است که در جامعه ما به راحتی مطرح نمی‌شود و می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی افراد شود. اگر چگونگی انجام این موضوع سوال مورد نظر شما هم هست مطلب امروز را از دست ندهید تا در ادامه با چند ترفند طبیعی و خانگی موثر، بدون نیاز به عمل جراحی در این زمینه آشنا شوید.

 
روش های تنگ کردن دائمی واژن
برای این منظور روش های زیادی وجود دارد که از محبوب ترین آن می توان به جراحی واژینوپلاستی اشاره کرد. در ادامه این روش ها را ذکر کرده ایم:
- تنگ کننده دائمی واژن با نخ
- تنگ کردن واژن با لیزر
- تنگ کردن واژن با جراحی
- تنگ کردن واژن با ورزش
- تنگ کردن واژن با ویتامین E
- تنگ کردن واژن با تغذیه
- تنگ کردن واژن با روش های خانگی
- تنگ کننده دائمی واژن

در ادامه روشهای تنگ کردن واژن با روش های خانگی را بررسی میکنیم. با ما همراه باشید.

تنگ کردن واژن



قبل از استفاده از داروهای گیاهی باید مطالبی را در نظر بگیرید و رعایت کنید زیرا واژن بسیار سریع التاثیر بوده و باید قبل از استفاده از هر دارویی از متخصص زنان اطلاعات کافی دریافت کنید.
همچنین بخوانید :
سفت و تنگ کردن واژن با روش های طبیعی و خانگی
میوه های تنگ کننده واژن

تحقیقات اخیر میوه هایی را معرفی نموده است که باعث تقویت ماهیچه های لگن و تنگی واژن می شود .این میوه های غنی از استروژن و بسیار مفید، هویج ، سیب ، شنبلیله، انار ،دانه سویا و دانه کنجد هستند.
1-تنگ کردن واژن با لیمو

روش های طبیعی رفع تیرگی واژن
 

اگر می خواهید در مدت زمانی کمی واژن خود را تنگ کنید پیشنهاد ما این است که از لیمو که سرشار از ویتامین c می باشد ، و برای پوست بسیار عالی است ، استفاده کنید .لیمو باعث تنگ و سفت واژن شدن واژن می شود ولی تحقیقات اخیر نشان داده که برای استفاده موضعی در واژن چندان مناسب نیست زیرا باعث از بین رفتن دیواره واژن شده و احتمال بروز عفونت در واژن را بالا میبرد و همچنین ph بدن را به خاطر وجود اسید سیتریک فراوان به هم می زند اگرچه روش ها ی قدیمی لیمو آبلیمو ماده ای مناسب برای افتادگی واژن معرفی نموده اند اما این ماده مضراتی نیز دارد که در بالا به آن اشاره شد.
2-آلوئه ورا گیاهی مفید برای تنگ کردن واژن

از گیاهان بسیار مفیدی که باعث قوی شدن ماهیچه واژن و برای تنگ شدن واژن کاربرد دارد ژل آلوورا است که روش استفاده از آن را برای شما آورده ایم .

شما می توانید به مدت سه ماه دو بار در روز از آلوورا استفاده کنید اما قبل از استفاده حتما واژن را با آب گرم بشویید و به دو بخش درونی و بیرونی واژن دو قاشق غذاخوری ژل آلوورا تازه بزنید و با انگشتان خود ماساژ دهید .یادتان نرود هیچگاه آلوورا را با مواد دیگر ترکیب نکنید زیرا باعث سوزش و خارش و عفونت میشود، چون ph واژن حدود 4 یا 5 است که همانند ph آلوئه ورا است و اگر با مواد دیگری ترکیب شود مشکلات اساسی به همراه دارد.
3-سیر مادهای موثر در تنگ کردن واژن

برای از بین بردن بوی بد واژن ، تنگ کردن دیواره های آن ، حفظ سلامت و تقویت عضلات واژن و پیشگیری از عفونت های مخمر استفاده از سیر پخته یا سیر خام روشی بسیار مفید و مناسب محسوب می شود.
همچنین بخوانید :
ضرورت ورزش کردن زنان برای جلوگیری از اضافه وزن بعد از یائسگی

روش های طبیعی تنگ شدن واژن
4-تنگ کردن واژن با سرکه

خانم ها سالیان دراز است از سرکه برای تنگ کردن واژن استفاده می کنند برای این کار می توانید سرکه و آب را مخلوط کنید طوری که به هر اندازه که آب دارید نصف آن سرکه اضافه کنید و با یک بطری فشاری به واژن وارد کنید، پس از آن حمام کرده و قسمت بیرونی واژن خود را با صابون و آب گرم بشویید.

روش دوم استفاده از سرکه این است که چند قاشق چای خوری سرکه را به آب حمام اضافه کرده ونیم ساعت با آن حمام کنید این روش علاوه بر تنگ کردن واژن برای درمان عفونت مخمر نیز کاربرد دارد اما توجه به نکته ذیل الزامی می باشد :

چون بافت واژن بسیار حساس است برای جلوگیری از صدمه دیدن بافت واژن رقیق شده استفاده کنید.
5-عنبر سائل از داروهای معجزه آسا برای بر طرف کردن شل شدن واژن

روش گیاهی برای عفونت واژن

از جمله داروهای معجزه آسا برای بر طرف کردن افتادگی و شل شدن واژن ،عنبر سائل بوده است .شما می توانید حداقل یک بار در هفته مقداری پوست عنبر سائل خشک را بکوبید و با آب مخلوط کنید تا دیواره واژن خود را محکم و تنگ نمائید.
1-تمرین تنگ کننده قوی و موثر واژن به نام کگل

از جمله تمرینات مشهور و پرطرفدار تنگ شدن واژن تمرینات کگل هستند که به درمان افتادگی واژن با منقبض نمودن ماهیچه های درون لگن کمک می کند.

پوزیشن های مناسب برای انجام تمرین کگل چندین مورد می باشد شامل :

    روی زمین دراز بکشید و زانوهای خود را روی بالش بگذارید و آنها را خم کنید .
    روی زمین بایستید و زانوان خود را خم کنید .
    روی یک صندلی مناسب نشسته و تکیه دهید و پاهایتان به سمت جلو دراز کنید و چندین ثانیه به همین حالت نگه دارید.
    برای بهتر نتیجه گرفتن از این تمرین در یکی از پوزیشن های بالا قرار بگیرید و ماهیچه های داخلی لگن را از حالت انبساط خارج نموده و منقبض کنید و گویی در حالت ادرار کردن هستید و میخواهید با انقباض عضلات داخلی لگن و فشار بر آنها جلوی ادرار خود را بگیرید . یادتان باشد که باید فقط به ماهیچه های لگن فشار وارد شود و حین انجام این تمرین مثانه خالی باشد. این حالت را به مدت 10 ثانیه حفظ کنیدو 10 ثانیه به حالت عادی باشید. این تمرین 4 بار در روز هر بار به مدت 5 دقیقه تکرار کنید.

2-یوگا ورزشی مفید برای تنگ کردن واژن

برای آشنایی بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ شیاف ماریانا تنگ کننده واژن را در سایت ما مطالعه کنید.
 

برای تقویت ماهیچه های لگن ؛دیواره واژن و کلیه توصیه می شود به مدت چند هفته یا چندین ماه، هر روز پنج مرتبه ، هر بار ده دقیقه ،حرکات آرام یوگا را انجام دهید .

تمرین بالا بردن پاها یکی از تمرینات بسیار موثر می باشد اما توجه کنید که هنگامی که پای خود را بالا یا پایین می آورید پاها نباید خم شود .روی زمین دراز کشیده و پاهایتان را یکی پس از دیگری بالا ببرید.
3-تنگ کردن واژن با توپک بن وا

از تمرینات بسیار راحت و قابل انجام در منزل است که استفاده از این روش به صورت منظم باعث تقویت و تنگ شدن دیواره های واژن می شود .روش انجام آن به این صورت است که توپ مخصوص را به واژن نزدیک کنید و با منقبض کردن ماهیچه های درونی لگن و پاها توپ را حفظ کنید با این کار خود فشار به توپ وارد شده و داخل واژن می شود و آن را تنگ میکند.
4-اسکات از تمرینات معروف برای تنگ کردن واژن

روش گیاهی تنگی واژن
 

از جمله تمرینات معروف برای تنگ کردن همیشگی واژن ،اسکات می باشد که طریقه انجام آن به شرح زیر است :

پاهایتان را بیشتر از عرض باسن باز کنید و انگشتان پا را در زاویه 30 درجه قرار دهید اکنون به شکلی قرار بگیرید که گویی می خواهید روی یک صندلی بنشینید باسن خود را عقب داده و به پوزیشن اول برگردید و تمام فشار روی پاشنه پایتان باشد.
5-منقبض کردن عضلات واژن روشی برای تنگ کردن واژن

روزی ده بار می توانید این تمرین بسیار مفید را انجام دهید برای این کار چند ثانیه نفس را در سینه حبس کنید و سپس ماهیچه های واژن خود را از حالت انبساط خارج نموده و منقبض کنید ،سپس همراه با بازدم آن را شل کنید.
چگونه با تغییر روش زندگی واژن را تنگ کنیم ؟
برای تنگ کردن واژن لباسهای زیر پنبه ای استفاده کنید

از روش های بسیار مفید و خانگی تنگ کردن واژن ،پوشیدن لباس زیر پنبه ای است زیرا از مبتلا شدن به عفونت ناحیه تناسلی جلوگیری می کند و هوا در این لباس ها به راحتی جریان دارد و با پوشیدن این لباس ها می توانید از رشد باکتری های مضر جلوگیری کنید.
رابطه جنسی راهی برای تنگ کردن واژن

روش گیاهی برای تنگ شدن واژن
 

تعداد زیاد ارگاسم با منقبض کردن ماهیچه های لگن باعث تقویت عضلات لگن شده و به تنگی واژن کمک می کند توجه داشته باشید هنگام ارگاسم پاهای خود را به هم نزدیک کنید.
تنگ کردن واژن با رعایت بهداشت ناحیه تناسلی

یکی از روشهای بسیار مفید که بیشتر افراد به آن اهمیت چندانی نمی دهند رعایت بهداشت ناحیه تناسلی است که باعث درمان ترشحات بیش از حد واژن ،زدودن بوی بد آن، تنگ کردن واژن و سفت نمودن ناحیه اطراف واژن و افزایش قابلیت ارتجاعی ماهیچه های واژن می شود. باید توجه نمایید هنگام استحمام ناحیه تناسلی را به آرامی و با دقت تمیز کنید و برای تمیز نمودن آن از صابون های گیاهی مخصوص که عوارض جانبی ندارد استفاده کنید اما توجه به این نکته الزامی است که هنگام شستن واژن با آب ولرم و صابون هیچگاه صابون نباید داخل واژن شود زیرا باعث تحریک واژن می شود ، همچنین در دوران قاعدگی بهداشت و تمیزی واژن را رعایت کنید.
تنگ کردن واژن با کپسول ویتامین e

روش گیاهی برای تنگی واژن

سرکه صدها سال است که به عنوان کوچک کننده و تنگ کننده واژن استفاده شده و برای درمان عفونت مخمر در زنان نیز بسیار محبوب است. برای تنگی واژن با سرکه زنان معمولا چند قاشق چایخوری سرکه به آب حمام اضافه کرده و 30 دقیقه با آن حمام می کنند.

از جمله تاثیر گذار ترین روش های تنگ کردن واژن استفاده از ویتامین e است که یک مرطوب کننده خوب برای از بین بردن خشکی واژن میباشد. در حالت ایستاده یا دراز کشیده یک عدد کپسول ویتامین eرا داخل واژن قرار دهید و قبل از آن حتما توجه کنید که قسمت خارجی آن تیز نباشد . روغن ویتامین e به صورت طبیعی در واژن جذب می شود زیرا ph واژن به گونه ای است که روغن را جذب می کند .
خوردن غذای سالم از بهترین روش های تنگ کردن واژن

استفاده از میوه های تازه مانند توت فرنگی و آناناس برای زدودن بوی بد واژن و حفظ سلامت واژن بسیار مفید است.همچنین قرار دادن غلات کامل، پروتئین ارگانیک ،سبزیجات ،میوه های ارگانیک در رژیم غذایی را فراموش نکنید زیرا از بهترین روش های تنگ کردن واژن و قوی نمودن ماهیچه های لگن است .
تنگ کردن واژن با استفاده از کرم های گیاهی

استفاده از محصولاتی که به صورت پماد ، ژل ، مایع در بازار وجود دارد می تواند برای درمان شل شدن و افتادگی واژن استفاده شود ، اما توجه کنید قبل از خرید این نوع کرم ها حتما نظر پزشک خود را در مورد انتخاب محصولات معتبر بدانیم .

نکته پایانی

توجه کنید برای تنگ شدن واژن بعد از زایمان طبیعی تمرینات کگل؛ یوگا ؛توپک بن وا و واژینال کنز را به صورت منظم و مداوم انجام دهید زیرا هنگام زایمان طبیعی ماهیچه های لگن گشاد و شل می شود. با انجام دادن تمرینات که در بالا ذکر شد و رعایت نکات بهداشتی و تغذیه سالم کم کم قابلیت ارتجاعی واژن به حالت قبل از زایمان برمیگردد.
روش های طبیعی برای تنگ کردن

پرده بکارت ارتجاعی

پرده بکارت در شکل ها و انواع مختلفی وجود دارد. در برخی از موارد پرده ها پس از رابطه جنسی فرد هیچ خونریزی از خود برجای نمی گذارند و حتی پاره نمی شوند ، در این موارد که تنها یک اتساع کوچک وجود داشته ، نوع پرده را به پرده بکارت ارتجاعی نسبت می دهند که با بررسی و تحقیقات پی در پی محققان به این نتیجه رسیدند ، در طی هر بار رابطه جنسی این پرده ها کمی ساییده می شوند اما پاره نمی شود و از نظر ظاهری همانند روز اول نیز خواهند بود.

مرد بودن یا زن بودن یعنی تفاوت از نظر ظاهری و روحی ، بنابراین همانطور که تفاوت های روحی برای بسیاری از افراد بسیار مهم است و در رابطه با آن به تحقیق می پردازند ، باید به این موضوع نیز توجه دارا باشند که توجه به سیستم تناسلی خود و جنس مخالف هم موضوع بسیار مهمی است. به همین دلیل در جهت افزایش اطلاعات عمومی برآن شدیم تا در رابطه با یکی از مهم ترین اجزای بدن خانم ها یعنی پرده بکارت بیشتر توضیح دهیم . موضوع مورد نظر در این مطلب پرده بکارت ارتجاعی می باشد.

انواع پرده بکارت


پرده بکارت ارتجاعی پرده ای است که از نوع حلقوی می باشد اما از نوع قابل اتساع آن می باشد ، بنابراین فقط در طی زمان عادت ماهیانه می تواند تا حدود چند سانتی متری باز شود و تنها برای خروج ترشحات اجازه دهد. فشاری که برای خروج ترشحات از بدن وجود دارد معمولا در حدی نیست که بتواند پرده بکارت ارتجاعی را از داخل تحت تأثیر قرار دهد و منجربه پاره شدن آن شود اما سیکل زایمان و خروج نوزاد می تواند با چنین نتیجه ای همراه باشد.

واژن در دختر خانم هایی که هنوز ازدواج نکرده اند توسط پرده بکارت پوشیده می شود ، در برخی از دختر خانم ها این نوع پرده از مدل خاصی می باشد که تحت عنوان پرده بکارت ارتجاعی از آن یاد می شود. این پرده مشابه حلقه ای است که واژن شما را می پوشاند و تنها از لایه ای نازک تشکیل شده ، اما مقاومت این لایه حتی در برابر آلت تناسلی مرد نیز از مقاومت بالایی می باشد که به هیچ عنوان پاره نمی شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده تعداد نادری از افراد که پرده بکارت ارتجاعی دارند در طی رابطه جنسی با پارگی روبه رو می شوند و بیشتر آنها دارای پرده هایی سالم خواهند بود. بنابراین خاصیت این نوع از پرده ها با چنین ویژگی همراه می باشد و حضور آن در بدن یک دختر خانم موضوع چندان غیر طبیعی نیست و به صورت  ذاتی در بدن او نهفته شده است.

پرده بکارت ارتجاعی پرده ای است که سریعا حالت اولیه خود را به دست می آورد زیرا لبه هایی دارد که سریعا به حالت قبلی باز می گردند و هیچ گاه از یکدیکر جدا نمی شوند و حتی این خاصیت کشسانی تا حدی است که جنس مخالف احساس پاره شدن پرده را در ذهن خود تصور می کند اما پس از آن با هیچ خونریزی یا پارگی مواجه نخواهد شد. پرده بکارتی که از این نوع باشد معمولا در ابتدای تولد نیز قابل مشاهده خواهد بود و توسط پزشک تشخیص داده می شود.

بسیاری از افراد این تصور را دارند که ارتجاعی بودن پرده بکارت آنها راه خوبی برای عدم تشخیص رابطه جنسی آنها می باشد. شاید از نظر ظاهری برخی از افراد نتوانند وجود یک رابطه جنسی را از این طریق تشخیص بدهند ، اما قطعا راه های بسیاری وجود دارد که پزشکان از آن طریق می توانند به وجود یک رابطه در یک دختر خانم پی ببرند. پاره نشدن پرده بکارت دلیلی بر عدم تشخیص نیست.

معمولا پس از هر بار رابطه جنسی پرده بکارت ارتجاعی کمی ساییده خواهد شد. ساییده شدن پرده بکارت از بسیاری جهات قابل تشخیص می باشد و تنها وجود رابطه جنسی را به حقیقت تبدیل خواهد کرد. آسیب دیدن پرده بکارت ارتجاعی اغلب در قسمت های پایین قابل تشخیص می باشد و به همین دلیل تشخیص دخول از نظر پزشکان متخصص کار چندان سختی نیست. چین هایی که در اطراف یک پرده وجود دارند می توانند وجود یا عدم وجود یک رابطه جنسی را تعیین نمایند.

تفاوت خون پریود و پرده بکارت

در پرده های بکارت ترمیم شدن یک راه حل ظاهری خواهد بود. افرادی که اقدام به ترمیم پرده بکارت دارند ، قطعا در رابطه جنسی خود نمی توانند درد و ناراحتی که برای اولین بار تجربه می کنند را ، به همراه دارا باشند ، زیرا تمامی اعصاب موجود در این ناحیه از بین خواهد رفت و هیچ گاه به حالت اولیه خود باز نمی گردد. اگر در هنگان رابطه جنسی خونریزی را نشان دهنده وجود پرده می دانید باید در نظر داشته باشید که فقط در حدود کمتر از نیمی از زنان این اتفاق رخ می دهد ، بنابراین یک قانون ثابت شده نیست. حتی در برخی از موارد که پارگی پرده بکارت رخ می دهد نیز ممکن است خونریزی در کار نباشد.


پرده بکارت ارتجاعی